Akke akke fiet fiet ...

10 augustus 2005

Kalmte

Deze blog begint even rustig als de vorige stopgezet of toch tijdelijk een pauze heeft ingebouwd.
Nochtans is er wel het één en ander te vertellen over wat er zich in mijn leven afspeelt. Morgen, bijvoorbeeld, weet ik of ik een appartementje mag gaan huren in de stad waar ik werk. Vorige week vrijdag ben ik ernaar gaan kijken en maandag ben ik meteen naar het immokantoor gegaan om me als kandidaat-huurder op te geven. Morgen zou ik de eventuele beslissing van de huisbaas weten.

Morgen is het ook op een ander vlak een belangrijke dag. Mijn meisje verjaart dan en mag 21 kaarsjes uitblazen.

Verder zijn de laatste twee weken behoorlijk vermoeiend geweest, door de intensiteit waarmee ik dossiers doorworstel en me probeer in te werken in mijn nieuwe job. Met de afdelingsverantwoordelijke die op vakantie is, is dat niet steeds even gemakkelijk. Maar het schrikt me voorlopig nog steeds niet af.

Eind deze maand beginnen de volleybaltrainingen weer en in september hervatten de cursussen fotografie. Daar kijk ik al reikhalzend naar uit, want een beetje ontspanning kan ik wel gebruiken. :-)

2 Comments:

  • Je mag dat gerust aanpassen, hoor. :-) Moet blijkbaar nog een aantal andere mensen op de hoogte brengen van de verhuis.

    By Blogger Sir Robin, at 15/8/05 23:25  

  • Nu kan ik ook linkjes gaan aanpassen zie ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 16/8/05 14:45  

Een reactie posten

<< Home