Akke akke fiet fiet ...

27 augustus 2006

Aftellen

Het is weer aftellen geblazen. Morgenavond tussen 17 en 20 uur zou er bij mij op het appartementje eindelijk internet en telefoon geïnstalleerd worden. Er zal dan vermoedelijk vaker een update van dit blogje volgen.

Ik zal de eerste dagen ook wel zoet zijn om uit te zoeken hoe ik met Ubuntu online geraak en hoe ik dat verder kan leren kennen. Telenet zal mijn computer surfklaar maken, maar ik denk dat ze dat enkel bij Windows doen. Gelukkig is er een goede community beschikbaar voor Ubuntu, waar ik de nodige vragen kan stellen als het problemen zou geven om vanuit Linux online te geraken.

Volgende stap zal zijn om mijn donkere kamer in orde te maken. Die staat nog vol met lege dozen. Ik zou stilaan wat ruimte willen vrij maken om zelf te gaan ontwikkelen. Het nieuwe schooljaar start volgende week weeral.
Ook de volleybalcompetitie wordt binnenkort weer op gang gefloten. Het beloven dus nog drukke weken te worden. Misschien vul ik dat nog aan met wat extra avondschool. Ik twijfel op dit ogenblik nog tussen een avondopleiding Linux (initiatie) en Zweeds. Misschien wordt het wel geen van beide, maar ik heb zin om nieuwe dingen te leren en nieuwe dingen te doen. Ik wacht voorlopig nog op extra informatie omtrent de Linux-cursus.

Meer nieuws zal waarschijnlijk nog wel volgen.

2 Comments:

  • volleyballen
    Daar heb ik mijn laatste afgang gemaakt.
    HIHIH.
    Armen pijn,
    en angstwekkende ballen.

    By Anonymous Anoniem, at 28/8/06 17:00  

  • Spannend! Ik herinner me nog heel goed hoe speciaal het voelde voor de eerste keer internet in huis te hebben! Heb ooit wat Zweeds geleerd en dat is een enorm leuke taal om te praten, maar schrijven is niet makkelijk... Maar Linux is ook wel interessant om te leren. Maar ging je hart niet uit naar een Mac? Als je interesse hebt, ik verkoop mijn 17 inch iMAC. Er staat nu een Mac Book Pro op mijn bureau te pronken...

    By Anonymous Anoniem, at 28/8/06 17:52  

Een reactie posten

<< Home