Akke akke fiet fiet ...

16 augustus 2005

Het isj een hobby ...

Ik kom net tot de ontdekking dat ik deze vakantie al een filmpje of 7 heb vol geschoten. 7x36 foto's, dat is dus zo'n ... 252 fotootjes. Het wordt tijd dat de avondschool fotografie weer begint, zodat ik die dingen kan gaan ontwikkelen.

Op mijn toestellen (Nikon F80, Pentax P50 en een Practica Nova 1B) zitten nog 3 filmpjes ... misschien moet ik die ook maar eens verder afwerken tegen september. Daarna kan ik mijn Zenit 122 eens testen die ik van mijn schoonbroer in spé gekregen heb. De objectieven van die Practica zijn volgens mij uitwisselbaar met die van de Zenit. Ze werken beide nog op schroefdraad. Als het nu nog wilt lukken dat het 49mm schroefdraad is, dan zit het wel goed.

1 Comments:

  • Het duurde even voor ik het door had, maar toen zag ik Sir Robin staan en ik wist genoeg. ;)

    By Anonymous Anoniem, at 18/8/05 11:58  

Een reactie posten

<< Home