Akke akke fiet fiet ...

29 augustus 2006

Uitstel of afstel?

Voorlopig moet ik het nog altijd zonder internet-, telefoon- en televisieaansluiting stellen. De installateur was gisteren goed op tijd, maar toen hij natrok waar mijn kabel binnen kwam, ging het feestje niet door.
Er was een splitter geplaatst tussen mijn appartement en dat van mijn buurman. Daardoor was het technisch niet mogelijk om een aansluiting te maken. Het risico bestaat dat mijn internetverbinding zou wegvallen als ik telefoon krijg of omgekeerd. Of dat de eerste week alles werkt en daarna niets meer. Of dat, als mijn buurman niet meer betaalt en zijn lijn afgesloten wordt, ik ook zonder internet en tv zou vallen.

Nu zijn er twee mogelijkheden:
  • ofwel trekt mijn huisbaas op zijn kosten een nieuwe kabel van mijn appartementje tot aan de verdeeldoos op straat

  • ofwel moet ik noodgedwongen naar een andere operator overstappen, die niet via de kabel, maar via de telefoonlijn werkt. En dat kost me al een heel pak meer aan installatiekosten alleen. Bovendien mis ik nu ook de promotie die ik normaal had door in te tekenen voor 31 augustus. Het zal me benieuwen.


  • Ik ben dan maar mijn frustraties gaan botvieren op de volleybaltraining. Ik merk dat ik toch wel wat ben bijgekomen de laatste twee jaar. Ik spring niet meer zo hoog als vroeger. Het feit dat ik een paar maanden stil gelegen heb zal daar ook wel zijn invloed op hebben.

    2 Comments:

    • Goh, wat jammer! Laat je zeker nooit wireless internet aansmeren. Sinds we een abo bij clearwire hebben gaat ons internet zo traag, vooral tijdens de daluren. Upload is bij onmogelijk geworden, tenzij 's nachts. Skynet was daarentegen véél beter. En heel vaak hebben zij ook speciale acties...

      By Anonymous Anoniem, at 30/8/06 13:29  

    • Toch wat onbetrouwbaar, inderdaaad, dat draadloze geweld.

      Het begin van sporten: oh hatelijk hels bij momenten :-). Volhouden, want het is vlug weer genieten hè :-).

      By Blogger Cherry Blossom Girl, at 8/9/06 21:09  

    Een reactie posten

    << Home