Akke akke fiet fiet ...

05 december 2006

Dringg dringg

Vanochtend vroeg (rond half tien) is er een technieker van Belgacom langs geweest. Ik was zelf al op het werk, maar mijn vriendin heeft (in pyama) die man binnen gelaten.

Hij heeft de defecte lijn onderzocht en ontdekt dat mijn telefoonlijn aangesloten was op de centrale, in plaats van op mijn eigen nummer. In een wip was dat gefixt en nu heb ik dus eindelijk telefoon.
Vanavond kan ik me nog even amuseren met het installeren van mijn Belgacom TV en mijn ADSL-lijn. Hopelijk dus binnenkort online vanuit mijn eigen appartementje.

2 Comments:

  • 't lijkt een sinterklaasverhaal!:)
    Enkel die pyama past niet echt bij een ontmoeting met de sint of de zwarte pieten!:)

    By Blogger Cursief Huigje, at 5/12/06 22:13  

  • wel een plezant gevoel he, online vanuit je eigen stekje :-)

    By Anonymous Anoniem, at 5/12/06 22:48  

Een reactie posten

<< Home