Akke akke fiet fiet ...

13 oktober 2006

2 jaar

Vandaag zijn mijn meisje en ik twee jaar samen. De trouwklokken luiden nog niet, maar als we dit volhouden zal dat er vroeg of laat wel eens van komen. ;-)

Echt vieren zal er vandaag niet in zitten. We moeten vanavond gaan babysitten. Ik ben wel blij dat ze het voor elkaar heeft gekregen om mij mee te laten babysitten. In principe moest ze alleen gaan.
Bij mij is het jaren geleden dat ik nog op kinderen gepast heb. Ik heb dat van mijn 16de tot mijn twee- of drieëntwintigste vaak en graag gedaan. Ik hoop vanavond dan ook te bewijzen dat ik wel met kinderen overweg kan en daarin mijn mannetje kan staan. Mijn vriendin heeft nog niet zo vaak de kans gehad om me met kinderen bezig te zien. Zo lang het straks maar niet begint te kriebelen om er zelf aan te beginnen. ;-)

8 Comments:

  • Dikke proficiat !

    By Blogger tantieris, at 13/10/06 15:14  

  • Proficiat! Stel die kinderwensen nog maar wat uit, oefen eerst nog wat met babysitten! Als je oefenmateriaal nodig hebt, hier loopt een geweldig 13 maandertje rond ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 13/10/06 18:31  

  • Aha! Proficiat voor jullie pril jubileum!!!

    Enne ... dat trouwen en kinderen krijgen kan nog altijd hoor! ;-)

    Bloggroetjes,

    By Anonymous Anoniem, at 13/10/06 19:32  

  • Allez proficiat zulle! Ik hoop dat de kinderen waarbij jij moest gaan babysitten, het overleefd hebben!:) Nog één goeie raad: vier morgen jullie jubileum!! En wanneer je de fles niet uitkrijgt, mag je me steeds contacteren.

    By Anonymous Anoniem, at 13/10/06 20:50  

  • De volgende 14 staat jouw blogje bij mij in de kijker (linkerkolom bovenaan).

    Prettig weekend en bloggroetjes,

    By Anonymous Anoniem, at 14/10/06 09:58  

  • Hoe stelt die kleine het? Nog gezond? ;-)

    By Blogger Cherry Blossom Girl, at 14/10/06 15:21  

  • aha, (nog geen) trouwklokken, oefenen met kindjes (om op te passen)... dat ruikt heel erg naar toekomstplannen en dromen enzo ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 19/10/06 11:41  

  • mooh zo koddig, die pinguins!!! proficiat met de jubilee!

    By Blogger gypsy, at 5/12/06 23:27  

Een reactie posten

<< Home