Akke akke fiet fiet ...

01 december 2006

Druk druk druk ...

De laatste tijd is het hier nogal stilletjes. Ik heb daar wel een lijstje van excuses voor, maar ik weet dat er toch wat meer zou mogen gepost worden.

Gisterenavond zijn mijn vriendin, haar ouders en broer verhuisd. Daardoor is heel wat van mijn energie en vrije tijd de laatste weken daar naartoe gegaan.
Daarnaast heb ik voor het werk een opleiding tijd- en zelfmanagement gevolgd in het verre Torhout, waardoor ik mijn fotocursus wat heb verwaarloosd.
De komende weken hoop ik daar mijn achterstand wat op goed te maken, door wat vaker in de donkere kamer te vertoeven dan thuis achter de pc of voor de televisie.

Thuis heb ik trouwens nog steeds geen telefoon internet. Ik hoop dit weekend eens bij Belgacom langs te gaan om het technisch probleem door te geven.

Verder is er weinig nieuws te rapen voorlopig, maar geen nieuws is goed nieuws, zeker?