Akke akke fiet fiet ...

25 augustus 2005

Opruimwoede

Het is weer eens zover ... de opruimwoede heeft weer zijn intrede gedaan.

Gisterenavond ben ik begonnen met mijn kamer nog eens aan kant te zetten. Zo erg is het nooit eerder geweest. Ik moest een heel hindernissenparcours doorlopen om tot aan mijn bed of bureau te geraken: een doos hier, een sportzak daar, kleren zowat overal in het rond, ... Ik had er deze keer zelf last van.

Ik ben dan maar begonnen met een grote kartonnen doos vol fotoontwikkelapparatuur uit te pakken en in een kast te zetten. Vanavond hoop ik een aantal schappen leeg te maken in mijn kasten en die op een meer logische en ordelijke manier weer op te vullen.
Daarbij zal ik vermoedelijk eens wat dingen moeten weggooien. Er staat al een doos klaar voor het oud papier, misschien zoek ik ook al eens best een vuilzak.

Aangezien ik overdag werk, zal het niet op een paar avonden klaar geraken. Het zal een werkje zijn van lange adem en tussendoor moet ik mijn belastingsbrief dan nog invullen ook ... Maar ik zal me hoe dan ook niet meteen vervelen.

1 Comments:

  • leuke blog...:-) merci voor je berichtje

    By Anonymous Anoniem, at 27/8/05 10:55  

Een reactie posten

<< Home