Akke akke fiet fiet ...

24 oktober 2005

Dvd-problemen

Het is weer eens zover. Mijn dvd-speler geeft het beeld niet meer vloeiend weer. Een jaartje geleden had ik hetzelfde probleem ook al eens voor.

Mensen hebben me toen aangeraden om vanalles te doen en dat heeft geholpen. Maar dat was zo'n waslijst dat ik ondertussen niet meer weet welke prullen ik allemaal moet uitvoeren om dat beeld terug zonder schokken te krijgen. Ik krijg het ervan op mijn zenuwen.

Het wordt tijd dat ik eens begin te sparen voor een wat recenter computerke, denk ik. En waarom eens geen mac overwegen?

1 Comments:

  • Tja ! "De wegen van de computer zijn ondoorgrondelijk" ! Ook de mijne (nochtans pas twee jaar oud) heeft soms rare "snukken" !

    By Blogger Kurtie, at 28/10/05 10:37  

Een reactie posten

<< Home