Akke akke fiet fiet ...

11 oktober 2005

Onderhoud

Mijn autootje is gisterennacht binnen gebracht voor een klein onderhoud. Dat werd stilaan tijd, het was 14.000 km geleden sinds de vorige keer. Bovendien waren er nog een paar kleine mankementjes: een licht dat te hard scheen, nummerplaatverlichting die maar half werkte, lekke band in de koffer en een andere band die aan de zijkant een bizarre bobbel vertoonde.

Op de terugweg van de garage kwamen mijn vader en ik aan de Mechelse tuinbouwveilingen een verdwaalde Griekse trucker tegen. Die man moest in Kampenhout zijn en zat dus een beetje uit de richting. We zijn hem dan voor gereden tot aan de Leuvensesteenweg in Mechelen. Van daaruit moest hij het maar zien te redden.

Bizar hoe mensen zo verkeerd kunnen rijden in tijden dat Jan en alleman met een navigatiesysteem rondrijdt. Je zou toch verwachten dat mensen die zo vaak op de baan zijn, zoals truckers, standaard een GPS-systeem in de vrachtwagen hebben. Dat bespaart de werkgever heel wat kosten en tijdverlies.

2 Comments:

  • Heb jij dat dan nodig om naar de garage te rijden en terug? ;-)

    Hoi Sir Robin, bloggroetjes!!!

    By Blogger Pliske, at 11/10/05 14:56  

  • Ge moogt gerust zijn ... En ik kan het weten ! Want ik doe al zeven jaar de baan, zoals dat heet.

    By Blogger Kurtie, at 11/10/05 15:19  

Een reactie posten

<< Home