Akke akke fiet fiet ...

07 december 2006

Win een Playstation 3

Via de site van De Standaard kwam ik op het volgende terecht:

  • blijkaar heeft iemand een website gemaakt met zijn PS3
  • op deze website is een foto te vinden
  • degene die deze foto kan veranderen, wint de PS3

    Dus mensen die een beetje kunnen hacken, haast je naar deze site en waag uw kans. Je hebt blijkbaar tijd tot begin januari 2007. Meer uitleg op de site van de uitdager.

    Misschien wel belangrijk om te vermelden is dat zijn PS3 draait op Linux (Fedora). Als Linux (Ubuntu) gebruiker ben ik wel benieuwd naar het eindresultaat.

  • 3 Comments:

    • Hmm.. nee. Ik denk niet dat ik zo goed ben in hacken. Ga jij een poging wagen?

      By Anonymous Anoniem, at 12/12/06 20:19  

    • Ik hoef me er ook niet aan te wagen.. ik kan beter sparen voor een ps3, dat gaat waarschijnlijk sneller..

      By Anonymous Anoniem, at 14/12/06 02:21  

    • De foto die de hacker erop moet plaatsen staat in de root-map van de ps3. En om in de root-map te geraken, moet je natuurlijk het paswoord hebben van de eigenaar.

      Ik zou niet weten hoe ik eraan moet beginnen om te hacken. Je moet al weten welke poorten je kan openen en hoe je die kan vinden. Naar alle waarschijnlijkheid kan je die poorten van buitenaf zelfs niet openen in Fedora Linux. Ik heb er geen idee van. Ik ken te weinig van codes en hacken om hier een poging te wagen. En Linux is op dat vlak toch wel betrouwbaarder dan Windows, heb ik me laten wijsmaken.

      By Blogger Sir Robin, at 14/12/06 09:36  

    Een reactie posten

    << Home