Akke akke fiet fiet ...

02 januari 2007

Good bye Microsoft; Pete has now left the building!

Deze blogpost vond ik via Planet Ubuntu.

Het bewijst voor mij dat Ubuntu naast MacOSX mag staan, wat betreft de kracht en degelijkheid van het besturingssysteem. Als zelfs een ex-Microsoftmedewerker Windows volledig van zijn computers haalt en overschakelt op Mac en Ubuntu, is dat toch wel een mooi compliment voor Ubuntu Linux, waar naast een kleine kern betaalde medewerkers, toch veel vrijwilligers aan meewerken. Ik ben nog steeds een tevreden gebruiker, al moet ik wel mijn nieuwe sleutel voor KBC-online nog leren aanmaken onder Ubuntu.

1 Comments:

  • Gij zou het precies goed met schattie kunnen vinden... dat is ook een grote fan van linux en hij zou waarschijnlijk veel bewondering hebben voor uw oude fotocamera ook
    groetjes

    By Anonymous Anoniem, at 4/1/07 17:58  

Een reactie posten

<< Home