Akke akke fiet fiet ...

02 maart 2007

Bekervoetbal

Ik ben vandaag wat vroeger gestopt op het werk om nog ticketten te gaan halen voor de bekerwedstrijd van KV Mechelen tegen AA Gent, op 14 maart.

Aangezien het secretariaat rond 17 uur zou sluiten en ik er een uurtje over rij vanuit mijn nieuwe woonplaats, wou ik toch ruim op tijd vertrekken. Ik ben rond 16 uur in Mechelen aangekomen en toen stond er al een lange rij wachtenden voor mij. Rond 17.50 uur was ik terug buiten, met mijn ticketten triomfantelijk in de hand. Toen stond er nog een wachtrij van ruwweg geschat een uur.

In de tussentijd waren overijverige agenten bezig met alle foutparkeerders op de bon te slingeren en te laten wegslepen. Gelukkig stond ondergetekende reglementair geparkeerd, zodat ik me geen zorgen hoefde te maken en mijn duurbevochten plaatsje in de rij niet op het spel moest zetten. ;-)

In elk geval: op 14 maart wacht Gent een warm onthaal in Mechelen en hoop ik KV nog een bekerronde verder te schreeuwen.

3 Comments:

  • Vroeger doorgaan? Mag dat wel van uw schepen? ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 3/3/07 01:38  

  • 's vrijdags mogen we om 15 uur vertrekken. Het gebeurt niet veel dat ik daar gebruik van maak, maar in dit geval had ik weinig alternatieven. ;-)

    By Blogger Sir Robin, at 3/3/07 11:11  

  • Ik zal er ook zijn (zoals altijd)

    By Blogger Marc VC, at 6/3/07 01:00  

Een reactie posten

<< Home