Akke akke fiet fiet ...

25 augustus 2005

Leuke site

Ik ben een tijdje geleden op deze site terechtgekomen. Het is een site waarbij je via je mediaspeler (windows media player, winamp, itunes, enz.) de site laat weten welke muziek je hebt gedraaid. Vanaf je een 300-tal liedjes gespeeld hebt, zou er een lijstje verschijnen met mensen die van dezelfde muziek houden.

Je kan elkaar dan bepaalde groepen aanraden, en dergelijke. Momenteel heb ik zo ongeveer 120 nummertjes beluisterd, dus het duurt nog wel even voor ik weet of het echt werkt. Maar het idee vind ik wel grappig.

3 Comments:

  • Audioscrobbler is inderdaad fantastisch. Ik ben er helemaal weg van en check mijn lijstjes om de 5 seconden. Een hele verslaving dus :).

    By Anonymous Anoniem, at 26/8/05 19:06  

  • Jaja, ik ben hier weeral :)

    Het is vrij normaal dat dat zo traag gaat ja. Als je geld doneert dan gaat het sneller en die mensen krijgen ook voorrand qua updating enal.

    En soms zijn er wat probs (vroeger [met de oude site] meer dan vandaag). Daardoor worden sommige nummers dan niet doorgegeven. Je kan met je muziekafspeelprogrammading trouwens zien hoeveel files er in cache staan.

    Wat een uitleg...

    By Anonymous Anoniem, at 26/8/05 20:17  

  • Coowl! Bedankt voor de tip ;)

    By Anonymous Anoniem, at 31/8/05 10:53  

Een reactie posten

<< Home