Akke akke fiet fiet ...

31 oktober 2005

Irritaties

Er zijn een aantal zaken die me de laatste tijd de spuigaten uitkomen:
  • werknemers die op het werk de rookpauzes en het rookverbod omzeilen door op de toiletten te gaan roken. Tot nu toe bleef het beperkt tot de toiletten beneden. Nu kan je ook boven niet meer op je gemak in het kleinste kamertje kruipen zonder ademhalingsproblemen op te lopen. Het wordt tijd dat de schuldige eens op zijn plaats gezet wordt;
  • vader die bepaalt hoeveel loon je aan hem moet afstaan en je de kans niet gunt zelf te sparen;
  • moeder die mijn truien steevast te warm wast of bij een verkeerde kleur steekt ... nu is er op één of andere manier weer een ritssluiting gesneuveld in de was. Herhaaldelijk aanvragen van mijn kant om zelf de moeilijkste dingen met de hand te wassen heeft tot nu toe nog geen resultaat gehad;
  • beide ouders die een deadline opgeven om het huis uit te gaan en liefst nog het appartement in mijn plaats zouden kiezen ook;
  • mijn mailbox die steeds dezelfde 26 mails toont, ook na herhaaldelijk wissen. Nieuwe mails geraken niet meer binnen;
  • mijn dvd-speler die nog steeds hapert.
Kortom, ik ben alles op dit ogenblik aan het opkroppen en het minste dat er nu nog bijkomt steekt de lont aan het kruitvat.


3 Comments:

  • Kop op, Sir Robin, om de titel 'sir' waardig te dragen moet je bepaalde dingen relativeren. Makkelijker gezegd dan gedaan, maar van frustraties op te kroppen krijgt je alleen maar andere kwaaltjes. 't Is redelijk goed weer: ga eens buiten, snuif de frisse herfstwind op in het bos, kortom ... laat je maar eens uitwaaien. Dat doet deugd!!!

    Bloggroetjes,

    By Anonymous Anoniem, at 1/11/05 14:14  

  • Er zijn heus nog ergere dingen in het leven hoor!

    By Anonymous Anoniem, at 1/11/05 15:35  

  • Always look on the bright side of life !

    By Blogger Kurtie, at 3/11/05 08:27  

Een reactie posten

<< Home