Akke akke fiet fiet ...

05 november 2005

Nog wat zeveren

Het is weer een tijdje geleden en bijgevolg kom ik hier nog wat zeveren. Er is niet zoveel meer gebeurd de laatste tijd waar ik het over kan hebben. Behalve de verjaardagen van mijn vader en van de moeder van mijn vriendin is het leven van alle dag verder gegaan.

Terwijl ik dit typ, besef ik dat dat niet voor iedereen geldt. Mijn vader heeft op één week tijd twee begrafenissen te verwerken van familie van collega's op het werk. Mijn gedachten gaan dan ook uit naar die mensen. Ik wens hen veel sterkte toe.

De afgelopen week was het ook vakantie voor het instituut voor kunstambachten. Geen nieuwe foto's dus van mijn kant. Ik ben blij dat ik er volgende week weer kan invliegen, want er zijn nog een paar negatiefjes die ik wel wil vergroten.
Het is te hopen dat de filters van de vergroter waar ik de laatste keer aan gewerkt heb, vervangen zijn, want mijn laatste foto's waren nogal grijs. Iets meer contrast in de foto's is toch wenselijk.

Ik ga me zo meteen eens klaarmaken. Vanaf 14h tot 19h moet ik folkcorner Den Appel open houden. Als er mensen geïnteresseerd zijn in folk en/of wereldmuziek: daar kan je heel wat vinden. Je bent altijd welkom om eens te komen snuisteren en wat dingen te beluisteren.

2 Comments:

  • Allé, ik ben geïnteresseerd in wereldmuziek :p Ma, te laat :s

    By Anonymous Anoniem, at 13/11/05 13:53  

  • Het is nooit te laat: ik zit er in principe op elke eerste zaterdag van de maand. Enkel in december, dan heb ik gewisseld en hou ik de 10de open in plaats van de derde ...

    By Blogger Sir Robin, at 13/11/05 22:35  

Een reactie posten

<< Home