Akke akke fiet fiet ...

23 februari 2006

De Standaard - 23 februari 2006

Op de site van De Standaard van vandaag (23 februari 2006) staat een artikeltje dat ik wel interessant vond. Moest hierbij meteen aan An denken.

Ik kan dit soort initatieven alleen maar toejuichen. Je vraagt je soms af waarom het zo lang moet duren voor iemand eraan denkt om een paar simpele maatregelen te treffen die het comfort en de toegankelijkheid voor een heel deel van de bevolking te verbeteren. Ook op evenementen, ja ...

4 Comments:

  • Ik las het net op de site van Het Nieuwsblad en kan zoiets enkel maar toejuichen.

    By Blogger Marc VC, at 25/2/06 11:41  

  • Nu pas, zou ik er aan willen toevoegen. Ieder individu moet gewoon in de gelegenheid gesteld worden sportevenementen te bekijken.

    By Anonymous Anoniem, at 26/2/06 18:49  

  • leve de toegankelijkheid!
    Leve de gelijke kansen voor iedereen!
    leve!

    By Anonymous Anoniem, at 27/2/06 19:49  

  • leuk dat je aan me denkt...
    en ja... er is nog een hele weg af te leggen en er zijn heel wat hilarische of toch eerder schrijnende voorbeelden van hoe het niet moet, maar... dit is een prima initiatief!!
    ik droom... 2 april, je weet maar nooit...

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 15:25  

Een reactie posten

<< Home