Akke akke fiet fiet ...

27 januari 2006

meubeltjes

Normaal gezien ga ik straks, na het werk, naar een bekende, Zweedse, multinationale meubelzaak om wat spulletjes te halen voor mijn appartementje.
Op het boodschappenlijstje staan o.a.:
  • een tweepersoonsbed met lattenbodem (aan een matras geraak ik nog);
  • douchegordijn + ringen;
  • verschillende lusters, spotjes, lampen;
  • bureaustoel (onder voorbehoud, mits het op dit ogenblik financieel haalbaar is), anders haal ik die nog een andere keer;
  • een bedhemel onder de vorm van een groen blad dat vaak voor kinderkamers gebruikt wordt, maar die ik in de hoek boven mijn sofa wil installeren;
  • ...

    Vermoedelijk zal ik een aantal dingen uit deze lijst moeten uitstellen naar een latere datum. Maar dat kan/mag de pret niet derven.

  • 5 Comments:

    • oe ja, zo'n blad, ik weet wat je wil zeggen, kzag ook zoiets op de site toen ik aan het verhuizen was, mja, toen waren andere dingen prioritair...

      By Anonymous Anoniem, at 27/1/06 13:57  

    • Ha, dat groene blad, ja! Zo zie je dat de voorraad in de 'bekende Zweedse meubelzaak' in België en Nederland hetzelfde is.

      By Blogger Girl, at 28/1/06 10:25  

    • Benieuwd welke meubelzaak dat is. IK bEn dAar waarschijnlijk ook al wel eens geweest misschien ;-)
      Anyway, hopelijk al één en ander gevonden van de dingen die je nodig hebt. Groetjes,

      By Anonymous Anoniem, at 28/1/06 17:41  

    • Ik Kan mE Alles voorstellen van die zaak, maar mijn zaak is het bepaald niet. Alleen als het echt moet, moet ik me er voor opladen om er mee naar toe te gaan.

      By Anonymous Anoniem, at 29/1/06 22:02  

    • da fucking geld e.....
      maar idd laat het prettig worden!

      By Anonymous Anoniem, at 29/1/06 23:17  

    Een reactie posten

    << Home