Akke akke fiet fiet ...

12 februari 2006

Update

Ik krijg hier de commentaar dat het nogal stil blijft ... ik beken, het is hier inderdaad de laatste tijd wel erg rustig. Maar je hebt zo van die wetmatigheden. Eén daarvan is: hoe rustiger het blijft op een blog, hoe drukker het in het dagelijks leven is. Je hebt daarop een uitzondering: bij overlijden zal het blogje voor altijd rustig blijven.

Voor één van de bloggers die regelmatig op mijn oude blogje kwam lezen, was deze uitzonderingsregel afgelopen week helaas van toepassing. Nadin, het gaat je goed. Ik ga je missen.

Verder ben ik de afgelopen week druk bezig geweest met schilderen en hebben we gisteren de eerste laag grondverf aangebracht in de living en keuken van mijn appartementje. Volgend weekend hoop ik toch minstens de eerste laag van de kleuren op de muren en het plafond gesmeerd te hebben.
Maandag zou de chauffagist nog eens langskomen om te zorgen dat ik vanaf nu ook in iets hogere temperaturen kan werken, dinsdagavond moet ik naar de cursus fotografie en moet ik daar foto's tonen voor opdrachten die ik nog niet gemaakt heb. En het einde van het schooljaar komt toch wel wat dichterbij ...
Dan hoop ik woensdag of donderdag nog tot bij de garagist te geraken, want mijn auto heeft dringend een onderhoudsbeurt nodig. Hij verliest bovendien olie. Dus dat is eigenlijk niet zo gezond. :-(
Vrijdagavond heb ik op het werk nog een vergadering en daarna hoop ik op tijd weg te zijn, zodat ik op tijd bij de tandarts kan zijn. Die moet een verdwenen vulling opnieuw plomberen.

Ik denk dat dit in grote lijnen de weekplanning is. Ik vermoed dat er tijdens die week niet zoveel aanvullingen gaan komen op dit blogje. Maar als je dat mist, laat dan iets weten. Dan doe ik een extra inspanning.

3 Comments:

  • Het is op vele blogjes een beetje stiller... Maar ja, er bestaan ook nog andere dingen in het leven hé :)

    By Anonymous Anoniem, at 12/2/06 14:07  

  • gewoon aan de deur zetten als je haar kwijt wilt, na een tijdje wordt ze mss opgepikt door een stratschuimer op zek naar iets bruiksbaar :p
    lord cms

    http://blog.jeronimo-online.be

    By Anonymous Anoniem, at 14/2/06 13:59  

  • Het is gek, maar net de voorbije dagen ontdekte ik ook dat "drukte" inderdaad bloggen naar de achtergrond verdringt. Al is het bij mij dan nog maar gewoon twee keer weg gaan na zoveel maanden inactiviteit. Ik kom wel regelmatig eens kijken. Je zoekt maar een tempo waarbij jij je goed voelt denk ik zo. Groetjes nog.

    By Anonymous Anoniem, at 15/2/06 03:03  

Een reactie posten

<< Home