Akke akke fiet fiet ...

09 maart 2006

Trein of fiets?


Vandaag moest ik voor het werk het traject afrijden waar we, samen met de provincie Oost-Vlaanderen een bovenlokale fietsroute willen aanleggen. Dit traject is naast de spoorweg gelegen. Ik moest foto's nemen van de knelpunten die zich onderweg aandienen en waar we dan een oplossing voor moeten zoeken.

Ergens onderweg waren er mensen van de NMBS aan het spoor aan het werken. Toen er een trein passeerde en die mensen noodgedwongen moesten pauzeren, vroeg één van hen me om een foto te maken van hem en zijn collega.

"Allez, nu gaat die heel internet rond", was de uitspraak van die mensen. En om ze te plezieren heb ik die foto hier maar toegevoegd. Wie weet gaat hij dan ook effectief het internet rond. ;-)

4 Comments:

  • Ha, dan krijgt ge weer extra bezoekers, dat ze bij mij dan ook maar gaan kijken.

    By Blogger Marc VC, at 10/3/06 19:52  

  • gelukkig is ie gelukt....

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 11:50  

  • knappe "bewegingsfoto" !
    fietsen... de zon schijnt alvast buiten vandaag... ik droom verder... ooit lukt het me !

    By Anonymous Anoniem, at 12/3/06 15:26  

  • coole foto, echtig en techtig :)

    By Blogger K., at 5/5/06 13:01  

Een reactie posten

<< Home