Akke akke fiet fiet ...

19 maart 2006

Volleybal bis - einde seizoen

Het volleybalseizoen zit er voor mij weer op dit jaar. Deze voormiddag waren we slechts met 4 spelers, en in de KWB-afdeling moet je met 5 zijn om te kunnen beginnen aan een wedstrijd, in de meeste andere reeksen moet je met 6 zijn.

Aangezien onze tegenstander een heel eind heeft moeten rijden om tot bij ons te geraken, hebben we afgesproken om onze ploeg aan te vullen met twee spelers van hen en een vriendenmatchke te spelen.

Bij de eerste bal die ik raakte ben ik slecht neergekomen. Ik kwam terecht op de buitenkant van mijn rechtervoet en die is onder mijn gewicht helemaal omgeslaan. Daarbij was een klein kraakje te horen en ik heb me dan ook meteen aan de kant gezet.

Deze namiddag zijn we dan radiografieën gaan laten nemen en de schade valt al bij al nog mee. Mijn ligamenten zijn verrokken, maar niet te erg. Geen plaaster nodig dus. Ik moet wel twee tot drie weken wachten voor ik opnieuw mag sporten, en het seizoen stopt over twee weken. Dus ik zal de laatste wedstrijden van dit seizoen aan de kant moeten bijwonen.

Verder moet ik zoveel mogelijk met mijn voet omhoog zitten en er zo weinig mogelijk op steunen. Mijn meisje zal me drie maal daags voorzien van een klodder fastum-gel en een goed aanspannend steunverband. En met al die goede zorgen zal ik wel weer snel te been zijn. Maar ze zal nu echt wel zelf haar afwas moeten doen. Alhoewel, al zittend kan ik ook wel iets afdrogen.

4 Comments:

  • auw!
    pech wat volleyballen betreft inderdaad
    hopelijk geneest het vlug
    zelf was ik ook wat minder communicatief maar ik vind mijn weg wel weer stilaan, denk ik...

    By Anonymous Anoniem, at 24/3/06 14:45  

  • Idd, al zittend kunde ook afdrogen... ;o) Nee, laat je maar es goed soigneren... :)

    By Anonymous Anoniem, at 26/3/06 16:37  

  • na Anne en An zal ik, Anneleen, is ff posten! Sorry vond het gewoon grappig van die namen!
    Tnx voort bezoekje, je mag idd geregeld is paseren, wat ik hier ook is moet doen zo te zien :-)
    Verzorg die ligamenten maar heel goed...spijtig van je laatste 2 weken natuurlijk!

    Met mij en B. komt het niet in orde hoor (tenzij er wonderen gebeuren)!! Je moet maaris terug lezen maar zalt één van de dagen de uitleg er kort nogis opzetten mss!

    Liefs en slaapwel of een goeie morgen!

    By Anonymous Anoniem, at 29/3/06 00:46  

  • Is het al wat beter?

    By Blogger Marc VC, at 31/3/06 00:26  

Een reactie posten

<< Home