Akke akke fiet fiet ...

24 mei 2006

Verlangen

  • naar mijn verhuis komende zaterdag
  • naar een mooie dag weer en veel vrije tijd om mijn nieuwe inlineskates te kunnen testen
  • naar de eerste plaaster nadat ik die dingen om mijn voeten gebonden heb
  • naar het einde van het schooljaar en hopelijk het erbij horende diploma voor mijn vriendin
  • naar de inrichting van mijn donkere kamer
  • naar de eerste foto's die ik daar zelf ontwikkel
  • naar de bevestiging van de belastingen dat ik dit jaar moet terugtrekken
  • naar het bedrag dat dan twee maanden later hopelijk op mijn rekening staat
  • naar een nieuwe computer die ik met dat geld zou willen kopen
  • naar een eigen internetaansluiting
  • naar een dagje zee om tot rust te komen
  • naar de dromen die ik nog wil hebben
  • naar het einde van dit lijstje

  • 4 Comments:

    • met uitzondering van de plaaster kan ik wel volgen...
      nu ja, wel op mijn manier, maar in elk geval ben je nu verhuisd? toch?

      enjoy...

      By Anonymous Anoniem, at 28/5/06 00:11  

    • Ondertussen zit de verhuis er mss al op?! Hoe bevalt het nieuwe plaatsje je? Hopelijk kan je daar al je dromen dromen :-)
      liefs

      By Anonymous Anoniem, at 28/5/06 12:28  

    • Verlangen naar de plaaster??? Zit er een beetje zelfpijniging/sm in u? ;-))))

      Bloggroetjes,

      By Anonymous Anoniem, at 2/6/06 09:54  

    • Goh, niet echt, maar een paar extra vakantiedagen kunnen wel eens leuk zijn. ;-)

      By Blogger Sir Robin, at 2/6/06 10:31  

    Een reactie posten

    << Home