Akke akke fiet fiet ...

26 april 2006

Wist je dat ...

  • het gros van de Belgische bevolking denkt dat Polen in Noord-Afrika ligt?
  • de vooroordelen blijkbaar diep geworteld zitten in onze genen, aangezien deze verklaringen gebaseerd zijn op getuigenissen en beelden van bewakingscamera's?
  • ook ik mij tot mijn grote schaamte heb laten foppen?
  • ik mij hierbij niet achter flauwe excuses ga verbergen genre: "mja, op die beelden zou je toch gezworen hebben dat ..."
  • beelden alles en ook niets kunnen bewijzen?
  • mensen zien wat ze willen zien?
  • ik mijn verontschuldigingen wil aanbieden aan iedereen die zich door die affaire gestigmatiseerd voelt?
  • onze houding tegenover vreemdelingen nu wel erg extreme vormen begint aan te nemen?
  • ik bang ben dat het met die houding nooit meer goed zal komen?

  • 1 Comments:

    • ja, mensen zien wat ze willen zien. Vooral; heel weinig.
      Dat denk ik toch.
      Dag, Robin.

      By Anonymous Anoniem, at 3/5/06 07:05  

    Een reactie posten

    << Home