Akke akke fiet fiet ...

02 juni 2006

Verhuis


Het is eindelijk gelukt: de verhuis is achter de rug. Of toch min of meer. De meubels die ik wou meenemen, zijn effectief ook binnen geraakt en ze staan ook op de locatie zoals ik ze op voorhand in de bijgevoegde schetsen had voorzien. Een deel van de meubels zijn wel bij mijn ouders moeten blijven staan, aangezien mijn appartementje niet zo bijzonder groot is.

De detailafwerking is echter nog niet achter de rug: wandplanken omhoog hangen, dozen uitpakken, kasten inladen, tv-, telefoon- en internetaansluiting aanvragen, een iMac kopen in plaats van mijn pc (of misschien toch maar gewoon een nieuwe pc als het budget geen Mac zou toestaan) ... er staat nog heel wat op het programma. De inrichting van mijn donkere kamer is ook zo'n detail dat nog moet afgewerkt worden. Al zou ik daar toch wel snel werk van willen maken.

Ik ben echter wel blij dat de druk nu wat weggevallen is. Dat laat me toch wat meer ontspannen door het leven gaan. Van zodra het daar een beetje op orde staat en ik wat gesetteld ben, kan ik misschien eens wat mensen uitnodigen om het appartementje in te wijden.

appartement2leefruimte bekeken van buitenaf

slaapkamerslaapkamer bekeken van buitenaf

5 Comments:

  • Proficiat met de nieuwe woning. En nu genieten van je eigen stekje.

    By Blogger tantieris, at 3/6/06 15:41  

  • Ziet er leuk uit, sir! En inderdaad, nu lekker genieten en alles helemaal naar je zin maken..

    By Anonymous Anoniem, at 9/6/06 10:51  

  • ha, maar ik was wél al eens naar je schetsen komen kijken!
    Dank je voor je woorden, Robin, en geniet van je veranderende leven!

    By Anonymous Anoniem, at 9/6/06 19:57  

  • een eigen huis een plek onder de zon, en altijd iemand in de buurt....

    By Anonymous Anoniem, at 9/6/06 23:31  

  • leuk, zo op je eigen benen kunnen staan :)

    By Anonymous Anoniem, at 10/6/06 16:39  

Een reactie posten

<< Home