Akke akke fiet fiet ...

20 september 2006

Konijn


Ik heb vanavond een konijn overreden. Het beestje huppelde de weg over. Ik zag van wat verder iets over de weg gaan, vertraagde zodat het beestje verder kon oversteken tegen de tijd dat ik daar zou zijn. Maar op een gegeven ogenblik bleef het zitten en keek naar me. En toen het zich terug in beweging zette, liep het recht onder mijn wielen.

Ik ben er even niet goed van. Ik heb me zelfs afgevraagd of het geen uitgebroken huisdiertje was, een dwergkonijn. Het was niet zo groot en beige van kleur. Ik heb ze liever opgediend met pruimpjes en rozijntjes, dan opengereten en bebloed.

Aan de andere kant moet ik nu plots terug denken aan de stripjes over de Suicide bunnies. Ik vind die wel erg grappig. Misschien was dit gewoon zo'n zelfmoordkonijntje.

4 Comments:

  • De strip is best grappig hehehe maar je voorval... ik zou een week niet van slapen. Poor bunny! :(

    By Anonymous Anoniem, at 20/9/06 10:03  

  • Grappig, die link met de suicide bunnies. Maar een minder leuke ervaring voor jou uiteraard. Brr...
    Geen konijn eten voor twee maanden lang hé ;-).

    By Blogger Cherry Blossom Girl, at 22/9/06 00:05  

  • Brrr... nu durf ik zeker niet meer te rijden ;-)

    By Anonymous Anoniem, at 25/9/06 15:34  

  • twee weken geleden reed ik langs de Schelde ... plots rende er 'iets' over de baan, ik raakte het beest ... ik vroeg me af wat het zou geweest zijn ... in het terugkeren zag ik dat het een muskusratje was ... oef, geen lief konijntje!

    By Anonymous Anoniem, at 6/10/06 10:03  

Een reactie posten

<< Home