Akke akke fiet fiet ...

30 augustus 2005

Beervelde

Gisteren had ik last van buikkrampen en buikloop. De intervallen tussen de toiletbezoeken werden steeds kleiner, en de boodschapjes steeds vloeibaarder. Ik heb toen maar een Immodeummeke genomen en mijn buikje heeft een dagje lang niet gewerkt. Maar na dat rustdagje is hij er terug volop ingevlogen. Weer krampjes, en ik zit weer meer op de pot dan aan mijn computer of in de zetel.

Ik hoop dat het snel over is. Want op deze manier is het niet leuk meer. Als het blijft duren toch maar eens een dokter opzoeken.

3 Comments:

  • Veel Cola zonder bruis drinken. Heb ook een keertje zoiets gehad. Bacteriele buikgriep noemde de dokter dat toen. 3 kilo kwijt in minder dan 24u. Leuk dus als je wil afvallen. ;)

    By Anonymous Anoniem, at 30/8/05 22:04  

  • Sterkte

    By Blogger Marc VC, at 30/8/05 22:09  

  • Oeie, da's wel wat minder natuurlijk. Ik zou zeggen, eet de nodige yoghurt...

    By Anonymous Anoniem, at 6/9/05 11:50  

Een reactie posten

<< Home