Akke akke fiet fiet ...

20 september 2005

Verkiezingen

Het is duidelijk, de verkiezingen zijn in aantocht. Gisteren op het werk te horen gekregen dat een gemeenteraadslid een interpellatie had voor mijn bevoegde schepen. Vandaag daar dus wat informatie over opgezocht en morgen moet ik daar nog wat meer informatie voor zoeken.
Allemaal werk dat ervoor zorgt dat andere zaken blijven liggen natuurlijk. Maar het is uiteraard belangrijk dat de schepen een goed onderbouwd antwoord kan formuleren tegenover de oppositie.

Ik ben een beetje bang dat ik tot aan de verkiezingen meer en meer van dit soort werk ga mogen opknappen. Ik hoop maar dat het niet ten koste gaat van andere, meer dringende zaken.

Hoe dan ook, ik was vandaag niet op tijd thuis om nog naar de fotocursus te gaan, dus ik probeer morgenavond en overmorgen dan maar te gaan. Anders wordt het deze week weer niets, en dat zou ik wel zonde vinden.

1 Comments:

  • ooooh, da's tof, zo van dat opzoekingswerk :D

    By Anonymous Anoniem, at 21/9/05 16:28  

Een reactie posten

<< Home