Akke akke fiet fiet ...

15 september 2005

Fotocursus


Vandaag ben ik echt weer goed vertrokken. Dinsdag heb ik 3 filmpjes ontwikkeld. Bij eentje daarvan heb ik wat problemen gehad en daar zijn een aantal negatieven van overbelicht, maar de overige twee zien er perfect uit.

Vandaag ben ik dan begonnen met de foto's van één van die drie filmpjes af te drukken, althans de foto's die ik de moeite waard vind.

Hiernaast vind je er eentje waar ik bijzonder lang aan heb moeten werken. De voorgrond zat compleet in de schaduw, de achtergrond in het licht. Daardoor werd het kindje te donker en loste het op in de voorgrond, terwijl de achtergrond alle aandacht naar zich toe trok.

De harde contrasten in het negatief maakten het er ook niet gemakkelijker op. Maar met wat raad van de hogere jaars heb ik toch wat kunnen puzzelen en is dit er als voorlopig beste resultaat uitgekomen.

2 Comments:

  • Héél mooie foto :)

    By Anonymous Anoniem, at 16/9/05 16:56  

  • Inderdaad, vree schoon. Ergens mis ik een contrast tussen het kind en het plein, maar na zo'n prestatie .. kan ik alleen maar zeggen: goed bezig!

    By Anonymous Anoniem, at 17/9/05 01:56  

Een reactie posten

<< Home