Akke akke fiet fiet ...

15 januari 2006

Brave Sir Robin

Sommigen vragen zich misschien af waar mijn nick vandaan komt. In de periode dat ik naar blogspot verhuisd ben, ben ik eigenlijk gevlucht voor bekenden die mijn oude blog meelazen en waarvan ik dat liever niet had. Het was een beetje een laffe daad dus.
En daarbij moest ik denken aan Sir Robin uit de film van Monthy Python: the search for the holy grail. Daarin werd de 'moedige' Sir Robin als volgt bejubeld door zijn minstrelen ...


Bravely bold Sir Robin rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
O brave Sir Robin.
He was not at all afraid to be killed in nasty ways,
Brave, brave, brave, brave Sir Robin!

He was not in the least bit scared to be mashed into a pulp,
Or to have his eyes gouged out and his elbows broken,
To have his kneecaps split and his body burned away
And his limbs all hacked and mangled, brave Sir Robin!

His head smashed in and his heart cut out
And his liver removed and his bowels unplugged
And his nostrils raped and his bottom burned off
And his pen

Robin: That's... that's... er... enough music for now lads.
Looks like there's dirty work afoot.



Monthy python blijft toch wel schitterend.

3 Comments:

  • Dus je bent zowel braaf als 'brave', dat is een prachtcombinatie !

    By Blogger tantieris, at 15/1/06 21:26  

  • ja... ze zijn geweldig !
    ik bekijk de films ook nog regelmatig terug.

    By Anonymous Anoniem, at 16/1/06 14:49  

  • Sire Robin kent geen laffe daden!
    (ook ik veranderde van blog, omdat bekenden meelazen)
    Dus noem dit geen laffe daad!
    Monthy python blijft toch wel schitterend, wel ik heb er al veel van gehoord, maar moet alle mensen telleurstellen en zeggen dat ik het nog nooit gezien heb, of ik weet het al niet meer....

    By Anonymous Anoniem, at 16/1/06 23:16  

Een reactie posten

<< Home