Akke akke fiet fiet ...

13 januari 2006

Droom

Ik heb afgelopen nacht een vieze droom gehad. Ik droomde dat mijn ex me kwam opzoeken, om haar poëziealbum en nog iets anders op te halen. Mijn huidige vriendin was bij me en heeft ons even alleen gelaten, hoe moeilijk haar dat ook viel.
Ik heb mijn ex-vriendin uitgekafferd, ik heb gehuild, geschreeuwd, gevloekt en haar verwenst. En ik kreeg een knuffel. Maar die knuffel deed me weinig. Alles kwam zo 'fake' over: alles wat ze zei, alles wat ze deed. Ik geloofde haar niet meer.
Ik had het gevoel dat ze me enkel kende als ze iets nodig had. Ik voelde me in de steek gelaten.

Mijn ex-vriendin werd in mijn droom naar me toe gebracht door de ouders van het eerste meisje waar ik ooit verliefd op was. Ik was toen een jaar of 6 en dat heeft geduurd tot ik 16 was (sukkel). En tegen het einde van de droom stond ik helemaal alleen, had ik niemand meer om me heen. Ik ben toen wakker geworden, rond een uur of vier. Ik heb mijn vriendin op dat ogenblik blijkbaar onbewust ook gewekt en ik ben in haar armen gekropen. Meestal komt zij in de mijne liggen ...

Sinds die droom loop ik al een hele dag verdwaasd en emotioneel rond. Op het werk had ik nog voldoende afleiding, maar eens daarbuiten komt het allemaal weer terug. Ik voel me er bijzonder verveeld bij. Ik hoop dat ik het straks van me af kan gaan sporten. Heb ik even nood aan.

2 Comments:

  • Hmmm lastig zo een droom die zo een indrik op je achterlaat dat je er de rest van de dag niet goed van bent! Ik heb dat de laatste tijd ook vaak voor, alleen kan ik mij spijtig(?)genoeg niet meer herinneren wat ik gedroomd heb...

    By Anonymous Anoniem, at 13/1/06 20:47  

  • Marco Borsato, een Hollandse vocalist, zong al eens "de meeste dromen zijn bedrog". In dit geval ben ik dat helemaal met hem eens.

    By Anonymous Anoniem, at 19/1/06 22:36  

Een reactie posten

<< Home