Akke akke fiet fiet ...

14 november 2005

Kinderspel


We sluiten onze ogen
en kijken naast de waarheid

nieuwsgierigheid als alibi
om de dagelijkse sleur
te camoufleren

de schaduw hangt dreigend over ons
als bij een schelp op het strand
die niet weet of ze opgeraapt
dan wel platgetrapt zal worden

ik sluit de ogen
en pluk de blaadjes
van een bloem
ze houdt van me ...
ze houdt niet van me ...


jij sluit de ogen
en plaatst een aftelrijmpje
... inne minne mutte
... is de baas!


we sluiten onze ogen
en spelen verstoppertje
voor elkaar

wie niet weg is, is gezien

misschien moest ik
toch maar eens vertrekken



Sir Robin
14 november 2005

3 Comments:

  • hej maatje! ben onder de indruk van jouw nieuwe web-log. wauw... dit gedicht heb je trouwens ook mooi geschreven...

    klaprozig zoentje,
    tint

    By Anonymous Anoniem, at 14/11/05 15:46  

  • Beste Sir Robin,
    hier een message van die andere internet-dummie the Lord:D
    ik heb gewoon een domeinnaam aan mijn blog gekoppeld ;-)
    wkesite van modern te doen, ik zit dus niet op een andere host (daarvoor ben ik te dummie)

    in de hoop u hiermee wat duidleijkheid te hebben bezorgd?
    sincerely yours
    lord cms
    .D

    By Anonymous Anoniem, at 14/11/05 23:02  

  • Zéér mooi, hopelijk niet volgens real life?!?

    By Anonymous Anoniem, at 16/11/05 13:28  

Een reactie posten

<< Home