Akke akke fiet fiet ...

17 november 2005

Nieuwtjes

De laatste dagen ben ik bij mijn vriendin om haar te helpen met de stagevoorbereidingen. Zo heb ik gisteren tot een eindje 's nachts brooddeeg staan kneden om de kindjes vandaag theelichthouders uit te laten maken. Nu ben ik nog bezig met een themaliedje uit te printen en zo meteen moeten we nog wat kaartjes in elkaar knutselen van tekeningen die de kinderen gemaakt hebben.

Verder ben ik vandaag mijn huurcontract mogen gaan ondertekenen. U leest het goed, half december verhuist ondergetekende naar de stad van zijn werkplaats. 'k Heb er een leuk appartementje gevonden met twee slaapkamers, waarbij ik in de kleinste slaapkamer op termijn een donkere kamer zou willen onderbrengen. Ik woon er op een paar minuutjes wandelen van mijn werkplek, dus ik kan lekker lang uitslapen. :-)
De fotocursus en mijn andere hobby's (volleybal, vrijwilliger in een cd-winkel) zou ik normaal moeten kunnen blijven volhouden.

Eind november, begin december mag ik al om mijn sleutel gaan. Dan kan ik al eens nadenken over verf en dergelijke.

1 Comments:

  • Leuk dat alles wat in zijn plooi valt.
    Ik heb vroeger nog enkele jaren gevolleybalt, op erg laag niveau, en met mijn huidig vormpeil (welk vormpeil) ben ik helemaal geen aanwinst.

    By Blogger Marc VC, at 24/11/05 19:27  

Een reactie posten

<< Home