Akke akke fiet fiet ...

07 september 2005

Eerste resultaat schooljaar 2005-2006

Ik ben nog niet ingeschreven dit jaar, maar heb vorige week toch al even een foto vergroot. Het gaat eigenlijk om een foto die ik vorig schooljaar nog heb genomen, maar ik had 'm nog niet ontwikkeld.

Ik heb ondertussen zo'n 9 filmpjes klaar zitten om volgende week te ontwikkelen. De echte cursus begint dan pas. Ik zie er een beetje tegenop om die filmpjes te gaan ontwikkelen, omdat je dan zo lang in een klein, pikkedonker kotje zit. Met dit weer is het daar dan ook altijd bijzonder warm, zeker als de ovens van de glasblazers onder ons aan staan.
Door de hitte is het ook niet eenvoudig om de temperatuur van de producten onder controle te houden en dat is toch wel belangrijk als je filmpjes ontwikkelt.

Misschien geven ze volgende week dinsdag al wat minder warm weer, dat zou me voor de fotografiecursus toch wel iets beter uit komen. Verder geniet ik wel van het zonnetje, hoor. Beter laat op de zomer dan nooit, zou ik zo zeggen. ;-)