Akke akke fiet fiet ...

27 november 2005

Verhuiswoede

Gisteren zijn we gaan helpen bij de verhuis van mijn zus en haar vriend. Die hebben besloten om samen te gaan wonen en daarvoor dus hun eigen appartementjes op te zeggen.
We hadden uiteraard de beste dag uitgekozen om te gaan verhuizen deze week: sneeuw, regen en koude wind ... Maar goed, op een paar uurtjes waren de twee appartementjes leeg en was de derde gevuld. Dat viel dus goed mee.

Volgende week zou het dan aan mijn tante en haar vriendin zijn. Die gaan hun huisje, na stevige verbouwingswerken, terug betrekken.

En de week nadien is het mijn beurt. Volgende week krijg ik de sleutel van mijn appartementje, dan kan ik wat dingen gaan opmeten en een klein schetsje maken van wat ik waar wil plaatsen. Dat wil ik dan koppelen aan een kostprijsberekening (verf, eventueel hout en gyproc, ontbrekende meubels, huur verhuiswagen, enz.). En aan de hand van die kostprijsberekening ga ik prioriteiten stellen. Ik weet niet of het me financieel lukt om alles meteen rond te krijgen. Dat weten we over een paar weekjes waarschijnlijk wel.

1 Comments:

  • Waw, zoveel verhuis op zo'n korte tijd. Veel plezier er mee.

    Wanneer is de house-warming-party? :D

    By Anonymous Anoniem, at 27/11/05 19:30  

Een reactie posten

<< Home