Akke akke fiet fiet ...

03 december 2005

Doka

Nu ik binnenkort mijn eigen appartementje kan betrekken, ben ik al luidop aan het dromen van een eigen donkere kamer, om na het werk wat foto's te kunnen ontwikkelen.

De digitale fotografie heeft zijn intrede bij mij dus nog niet gemaakt. Voor de stage van mijn vriendin vorig jaar (kleuteronderwijs) had ik al een deel dokaproducten gekocht. Het enige dat nog echt ontbrak was een vergroter. Die heb ik nu occasie gekocht. Het gaat om een oude zwart-witvergroter, maar die lijkt het nog prima te doen.

De eerste resultaten zal je pas begin volgende maand kunnen bewonderen, vermoed ik. Ik moet mijn appartementje nog opmeten en nog wat nadenken over hoe ik die doka kan inrichten. De rest van het appartementje heeft trouwens voorrang. Die doka kan ik ten allen tijde nog concreet vormgeven. Al sta ik toch te popelen om dat zo snel mogelijk af te handelen. Meer nieuws volgt later wel.

3 Comments:

  • Wat leuk, een doka! Ik kijk uit naar de resultaten! Mijn vader heeft vroeger in ons huis in Soest ook een doka gehad. Mooi hoor, zo'n hobby, ik heb er van mijn vader alleen maar leuke dingen over gehoord, dus ik verwacht dat jij er ook van zult genieten!

    By Blogger Girl, at 3/12/05 22:52  

  • Op school geniet ik er ook al van, maar thuis is dat toch nog iets anders. Je kan dan echt onafhankelijk van iemand anders gaan werken. Onafhankelijk van de opdrachten, onafhankelijk van de beschikbare vergroters, onafhankelijk van producten die niet aangemaakt zijn, enz.
    En onafhankelijkheid, dat hoort bij het alleen gaan wonen. ;-)

    By Blogger Sir Robin, at 4/12/05 15:09  

  • Hallo , ik ben ééns komen piepen bij jou ,veel suc6 met je nieuwe woning
    Groetjes Ninne

    By Anonymous Anoniem, at 4/12/05 15:42  

Een reactie posten

<< Home