Akke akke fiet fiet ...

07 december 2005

Vakantiefoto's

We zijn bijna halverwege december en ik ben nog steeds bezig met het ontwikkelen van mijn vakantiefoto's van in juli. Dat is deels te wijten aan het feit dat ik slechts "halftijds" op school geraak: één avond per week in plaats van twee. Een andere reden is dat ik deze vakantie ook wel gigantisch veel filmpjes heb opgetrokken en het dus wel wat tijd vraagt om daar de leukste foto's tussenuit te halen.

Hopelijk zal het binnenkort wat beteren, eens ik mijn eigen donkere kamer heb. Dan kan ik die gebruiken voor mijn privé-foto's, zoals die vakantiefoto's, waardoor ik me voor school ook beter op mijn schoolopdrachten kan concenteren. Ik heb nog niet echt werk gemaakt van de opgegeven opdrachten. En voor je 't weet is het weeral mei en moet alles klaar zijn. Hoezo stress?

1 Comments:

  • Troost je, ik moet nog foto's bekijken en vakantiefilmpjes monteren van twee jaar ver. Ooit komt het er wel van.

    By Blogger Kurtie, at 12/12/05 08:35  

Een reactie posten

<< Home