Akke akke fiet fiet ...

02 januari 2006

Wenslijstje/Goede voornemens

Hoewel ik het niet zo vaak doe, ga ik toch eens proberen van een lijstje op te maken met dingen die ik dit jaar zou willen realiseren.

Het is de bedoeling dat ik dit lijstje op regelmatige basis aanvul en/of verbeter, een beetje zoals Nijntje dat regelmatig doet. Ik zal dit lijstje dan binnenkort ook ergens in de zijbalk proberen te plaatsen.

Goed, hier volgt het wenslijstje:
  • een gunstige evaluatie krijgen op het werk, na mijn proefperiode, om zo eindelijk een vaste betrekking te krijgen
  • mijn eigen website verder uitbouwen (niet mijn weblog dus)
  • verhuizen naar mijn appartementje
  • een eigen doka installeren
  • vaker naar de cursus fotografie gaan
  • vroeger opstaan om naar het werk te gaan, zodat ik 's avonds ook vroeger kan stoppen
  • een nieuwe computer (mac of pc met linux) kopen van zodra ik de financiĆ«le middelen heb
  • de 8 kg die ik sinds kerst 2004 bijgekomen ben, terug wat afbouwen met minimum 3 kg
  • terug meer gaan fietsen
  • wordt vervolgd ...

  • 11 Comments:

    • WAt een lijstje , hopelijk kan je het realizeren succes hoor
      groetjes Ninne

      By Anonymous Anoniem, at 2/1/06 19:19  

    • Hehe... ik dacht effe dat er stond de 8kilo die ik sinds kerst 2005 bijgekomen ben verliezen. Dan zou ge met kerst toch TE veel gegeten hebben :-)

      By Anonymous Anoniem, at 2/1/06 19:24  

    • Succes met je lijstje en ik help je nog steeds zowiezo bij puntje twee! :D

      By Anonymous Anoniem, at 2/1/06 19:59  

    • Happy New Year!!!

      By Anonymous Anoniem, at 3/1/06 10:53  

    • Amaai amaai,ge gaat echt wel veel werk hebben :p ;o)

      By Anonymous Anoniem, at 3/1/06 13:10  

    • Geachte Sir Robin,
      Tja hoe spreek je zo'n edelman anders aan ;-)

      Ook ik wens je veel succes met je lijstje en deel daarvan twee items met jou. Ook ik wil meer fietsen (handbiken) en mijn site (niet-blog) verder uitbouwen, nl. http://www.an-wauters-wielersite.be

      Tenslotte hoop ik op mijn blog inderdaad de vooruitgang in mijn nieuwste projecten te kunnen tonen maar geen idee of dat lukt wegens nog drukke behandeltijden in het ziekenhuis maar we zien wel...

      Tot de volgende,
      Grtz.

      By Anonymous Anoniem, at 4/1/06 12:07  

    • Ik heb vroeger ook heel vaak lijstjes gemaakt, maar na een paar dagen waren de meeste voornemens al foutu. Sindsdien maak ik er geen meer. Trouwens, goeie voornemens moet je volgens mij niet enkel met nieuwjaar nemen, maar eigenlijk het hele jaar door.

      Gelukkig nieuwjaar !

      By Blogger Kurtie, at 4/1/06 13:59  

    • Dat lukt je vast wel! En ik kom gauw kijken in je nieuwe appartementje. De beste wensen nog voor 2006. Maak er een mooi en lief jaar van.

      By Blogger Girl, at 6/1/06 10:29  

    • it's a small (blog)world.
      Ik lees hier An, en ook al Karlo, en Sir Robin's naam lijkt daar zelfs een beetje op.
      Goedenavond. Mechelen is niet ver. Van hier.

      By Anonymous Anoniem, at 6/1/06 22:17  

    • En zo werd het inderdaad alweer weekend. Is zelfs alweer een kwart van voorbij. Toch nog. Even snel. Prettig weekend wensen.
      En ik vroeg me af: al gefietst? (tja... ik en fietsen :-S)

      By Anonymous Anoniem, at 7/1/06 13:07  

    • veel succes dude!
      enne dat reuzerad in brussel is toch de max!! ;-)
      lord cms
      http://cms.skynetblogs.be

      By Anonymous Anoniem, at 7/1/06 19:00  

    Een reactie posten

    << Home